charo lopez fotografia: Olga Novo na cozinha

charo lopez fotografia: Olga na cozinha.

coa miña pel podes facer enxertos nas mazairas.

algunhas conservan estirados os nomes que gravei a navalladas
tódalas tardes ó volver da escola.
acostumada a tirar por un poema como por un becerro 
cando se lle ven as patas,
cando xa non se está en idade de medrar 
toda maduración require un desgarro de tendóns
entón é cando corren polo meu peito rabaños de cabras 
que non se dirixen a ningunha parte,
sóbenme ás paredes desde as que te vexo,
arrancan coa lingua o pasto mentres te vas.
o tacto dos teus violíns faime chorar terriblemente.
e case non podo soportar que as túas mans me acariñen
como a la dos xerseis que me facía a miña nai cando era nena.
pero coa miña pel
coa miña pel podes facer enxertos nas mazairas.
 
Olga Novo
 
 

 


Esta entrada fue publicada en Uncategorized y etiquetada , , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

