SEMANA DE POESÍA SALVAXE, FOTOGRAFÍAS (MONDAS DE LUZ USADA (Fotografías de Pepe Posse))

SEMANA DE POESÍA SALVAXE, FOTOGRAFÍAS (MONDAS DE LUZ USADA (Fotografías de Pepe Posse)).

No ATENEO FERROLANentre o Venres,
6 e o 31 de Marzo podedes gozar da exposición de
fotografías de Pepe Posse,
Esperámosvos a todos e todas o dia da innaguración.

PEPE POSSE

Mencionar a Don Xose Gago Pesqueira, o mestre que me desvelou as marabillas de mesturar sabiamente a luz e a química, a revelación de oxidar o dorso do que a mirada envexa, é imprescindible para entender os meus traballos.

Do ano 94 ao 98 viaxo por India, Nepal, Tailandia, México, Guatemala, e estes serán os escenarios e a materia primeiras obras, e o inicio dun proceso creativo que xa xamais abandónoume.

En mayo do 2005 expoño “FALANDO EN PRATA”, no Carbalho Calero de Ferrol.

As fotos que hoxe se expoñen pertencen á SEMANA DE POESÍA SALVAXE dos anos 2010 e 2014, e non son máis que unhas mondas da miña devoción por ela, e a miña admiración pola coraxe que os seus promotores mostran, a xenerosidade infinita en seguir regalándonos cada primavera a salvaxe xeito de habitar a vida.

A fotografia é para min unha adicción, na que o tempo dos instantes eternos mantenme subxugado. E sen dúbida hai algo sagrado en todo iso.

Decía Antonio Machado, siguiendo a Bergson, que la poesía era palabra en el tiempo. La imagen poética arroja sobre el movimiento un instante de luz que nos deja ver lo que hay detrás de la palabra, es como un relámpago iluminando un patio. Cuando la fotografía, imagen-tiempo, se quiere hacer cargo de la poesía tiene que hacerlo a través de la luz y a través del movimiento, tiene que crear su propio lenguaje para atrapar la luz de la palabra, para que la imagen poética se  corresponda con la imagen fotográfica.

Fotografía y poesía comparten un mismo interés por la creación de imágenes, la mirada y la visión se confunden cuando se mezclan estos dos artes.

El discurso fotográfico con el que Pepe Posse recorre la Poesía Salvaxe recrea un mundo de la misma manera que la recién editada Escolma se convierte en la memoria de la palabra dicha, vivida. Las fotografías de Pose son como las cenizas que no quisieran olvidar el incendio, y a la vez  su fotografía se revela como un pretexto para que surja la poesía, la irracionalidad poética va acompañada por la distorsión de la luz que la mirada de Pepe Posse convierte en objeto poético de la misma manera que si retratara la esencia del movimiento del tiempo.

                                          GUILLERMO FERRANDEZ

CON LOS BOLSILLOS LLENOS

DE MONDAS DE LUZ USADA

BAJANDO

               HACIA

                          EL SUR

DE tu cansancio

MIENTRAS

C

  A

     E

LA TARDE

pintada

en las ventanas

Conjuras el olvido

con el chasquido de una rama

Entre tus dedos las estampas

y en tus ojos

una eternidad cosida

a esta multitud que eres


Y

sigues

bajando

hasta la orilla

y ya no hay duda

de que todo lo que tienes

es el rumor

de la luz

entre

tus

párpados.

karlotti

Posse retrata coa cámara o pulso da Semana da Poesía Salvaxe

REDACCIÓN FERROL | Actualizado 07 Marzo 2015 –
 
O fotógrafo con Ferrández e Karlotti                               jorge meis

O fotógrafo con Ferrández e Karlotti jorge meis

Entre os anos 2010 e 2014 o fotógrafo ferrolán Pepe Posse asistiu con intensidade ás edicións da Semana da Poesía Salvaxe, o evento ácrata e lírico no que conviven en Ferrol poetas (éditos ou inéditos, pero sempre de corazón) de toda a Península Ibérica e incluso de fóra dela. Seleccionando boa parte das imaxes tomadas no evento onte inaugurou a súa nova exposición no Ateneo Ferrolán, unha mostra que leva por título “Mondas de luz”. Un total de 43 fotografías que recollen o espírito dunha cita literaria capaz de abrirse á rúa e de reivindicar a centralidade do ser humano e os seus conflitos e grandezas.
Posse estivo onte acompañado no Ateneo Ferrolán polos impulsores da iniciatica poética, Guillermo Ferrández e Juan Carlos Valle “Karlotti”. Ambos alabaron a mirada do fotógrafo para describir os diferentes estados de ánimo polos que durante varios días transcorre a Semana da Poesía Salvaxe que este ano cumpre a súa oitava edición. Segundo Guillermo Ferrández “las fotografías de Posse son como las cenizas que no quisieran olvidar el incendio, y a la vez  su fotografía se revela como un pretexto para que surja la poesía, la irracionalidad poética va acompañada por la distorsión de la luz que la mirada de Pepe Posse convierte en objeto poético de la misma manera que si retratara la esencia del movimiento del tiempo”. 

 
 
Anuncios
Esta entrada fue publicada en Uncategorized y etiquetada , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s